امکانات و قابلیت های انبارداری،حسابداری و فروشگاهی

نرم‌افزارهای ( تحت وب – بر بستر ابر Cloud Base )، نرم‌افزارهایی هستند که می‌توان آن‌ها را در شبکه‌های داخلی شرکت ها و یا در شبکه اینترنت ، در هر موقعیت جغرافیایی و صرف نظر از بستر سخت افزاری از قبیل کامپیوتر، تبلت، موبایل و لپ تاپ و سیستم عامل مورد استفاده ، تنها با یک مرورگر وب اجرا کرد و مانند مدل‌های پیشین نرم‌افزار نیازی به دانلود یا دریافت CD و نصب یا بروز رسانی ندارند.

نگارش ابری ( Cloud Base ) :

در این روش مشتری بی‌نیاز از خرید سرور و سخت‌افزار ، از طریق اینترنت و در بستری امن، تنها با یک مرورگر وب به سیستم مدیریت انبار رادیکال که بر روی سرورهای رایان پرسیس نصب شده است ، متصل شده و از نرم افزار استفاده می‌کند. در این روش مشتری نیازی به خرید امتیاز نرم‌افزار ندارد و می‌تواند با پرداخت حق اشتراک متناسب با نیاز خود، از نرم‌افزاری قدرتمند بهره ببرد که مورد استفاده‌ی بسیاری از شرکت‌های میباشد.این سیستم انبارداری،حسابداری و فروشگاهی بر روی کامپیوتر کاربران نصب نمی‌شود، بنابراین هزینه ای بابت نصب، پشتیبانی و بروزرسانی نرم‌افزار پرداخت نخواهید کرد.

شبکه داخلی شرکت (فروشگاه) مشتری :

در این روش نرم افزار روی سیستم سرور مدنظر در شرکت شما نصب و راه اندازی میگردد و کاربران تنها با یک مرورگر وب میتوانند نرم افزار را اجرا و بر روی شبکه داخلی استفاده نمایند . چنانچه نرم‌افزارتان را روی اینترنت قرار دهید، از هر نقطه در هر زمان به آن دسترسی خواهید داشت.

همچنین این سیستم این امکان را برای کارکنان، مدیران و مشتریان شما فراهم می‌سازد تا در هر مکان و زمان به اطلاعات دسترسی داشته باشند زیرا توجه به كنترل اطلاعات ورود و خروج کالاها و داشتن اطلاعات بروز و صحیح از موقعیت مکانی ، تعداد و قیمت خرید یا فروش کالا ها یکی از مهمترین دغدغه های مدیران و کارشناس فروش های یک شرکت می باشد.

همچنین در نرم افزار انبارداری،حسابداری و فروشگاهی تحت وب رادیکال، بسیاری از دغدغه های مدیران در حیطه انبارداری،حسابداری و فروشگاهی و فروش را برطرف کرده ایم. مدیران برای اطلاع داشتن از آمار فروش و موجودی انبارها در طول روز و ماه، فرآیندهای طولانی و زمان‌ بر نظیر تماس تلفنی، ایمیل و ... را تجربه می کنند.انبارداری،حسابداری و فروشگاهی آنلاین رادیکال شما را از این فرآیند های تکراری بی نیاز می کند. بنابراین سرعت رسیدگی به امور مربوط به کاربران و مشتریان، سریع تر خواهد شد. عملکرد سیستم انبارداری،حسابداری و فروشگاهی تحت وب، شما را شگفت زده خواهد کرد.


اپلیکیشن اندروید و iOS :

علاوه بر موارد فوق، اپلیکیشن انبارداری،حسابداری و فروشگاهی اندروید و iOS رادیکال در 2 نگارش مدیریتی و مشتریان ، به شما کمک می کند تا از هر مکان و در هر زمان از طریق کامپیوتر شخصی، موبایل و یا تبلت، انبارهای شرکت را مدیریت نمایید. بسیاری از مدیران هزینه و زمان زیادی صرف مدیریت انبارها می کنند در حالیکه باز هم اطلاع دقیقی از آمار موجودی انبارها و فروش ندارند. شما با نصب اپلیکیشن انبارداری،حسابداری و فروشگاهی اندروید و iOS رادیکال، می توانید در لحظه از اطلاعات بروز انبارها آگاهی داشته باشید و تصمیمات درستی در این خصوص اتخاد نمایید.

فروشگاه اینترنتی :

در نهایت شما می توانید با داشتن آدرس یک URL اختصاصی یا بدون آن، از امکانات فروشگاه اینترنتی رادیکال بهره مند شوید. در سیستم فروشگاه اینترنتی رادیکال با قابلیت مارکت پلیس (Seller Academy) ، مبلغ به صورت مستقیم، بدون کسر کارمزد به حساب فروشنده واریز می شود. تمامی این اطلاعات بصورت لحظه ای در سیستم ثبت می گردد و شما میتوانید خدمات متنوعی مشتریان عرضه می کند. این خدمات عبارتند از: ایجاد سبد خرید، کیف پول الکترونیکی، انجام تراکنش مالی، صدور فاکتور آنلاین و... . foroshgahi.app

انبارداری،حسابداری و فروشگاهی ویندوز :

برای کسب و کارهایی که نیاز به یک نرم افزار بدون اینترنت و آفلاین دارند، توصیه ما نگارش ویندوزی انبارداری،حسابداری و فروشگاهی رادیکال است که به رشد و افزایش بهره وری کسب و کارها در زمینه انبارداری،حسابداری و فروشگاهی و فروش کمک می کند. این سیستم با ایجاد یک دسترسی سریع، مدیریت مستقیم و بدون محدودیت انبار را فراهم کرده است. کنترل موجودی انبارها، ورود و خروج کالاها، امکان گزارش گیری و ... در این سیستم وجود دارد.به طور کلی اولویت انبارداری،حسابداری و فروشگاهی رادیکال، تسهیل امور، افزایش فروش و رونق کسب و کار شما می باشد.


ویژگی های منحصر به فرد انبارداری،حسابداری و فروشگاهی رادیکال

کدینگ ویژه کالا

سیستم به صورت هوشمند و بر اساس تنظیمات انتخابی شما، با ساختار کدینگ ویژه به کالاها کد منحصر به فردی اختصاص می دهد.

سریال ، شماره اموال و تاریخ انقضاء

سریال، شماره اموال و تاریخ انقضاء در تمام اسناد و فاکتورها در دسترس می باشد و شما می توانید در گزارشات براساس آیتم های ذکر شده کالای خود را رهگیری نمایید.

کاربر و سطوح دسترسی

در سازمان ها، افراد با توجه به سمتی که دارند، دسترسی های متفاوتی به اطلاعات خواهند داشت. در سیستم انبار رادیکال، شما می توانید برای هر کاربر سطح دسترسی مناسبی تعریف کنید. به عنوان مثال به یک کاربر امکان ثبت فاکتور خرید و فروش را بدهید و به کاربر دیگر گزارشات و یک کاربر هم به عنوان مدیر تعریف نمایید. این امکان به صورت رایگان بر روی سیستم انبار فعال می باشد. ثبت مکان کالا در انبار و دسترسی به موجودی کالا قابلیت ثبت قفسه/مکان برای هر کالا در انبار امکان پذیر می باشد. همچنین مشاهده موجودی کالا به تفکیک انبار - کالا - واحد در منو عملیات در تمام فرم ها (اسناد تعدادی و ریالی) وجود دارد.

ثبت مکان کالا در انبار و دسترسی به موجودی کالا

قابلیت ثبت قفسه/مکان برای هر کالا در انبار امکان پذیر می باشد. همچنین مشاهده موجودی کالا به تفکیک انبار - کالا - واحد در منو عملیات در تمام فرم ها (اسناد تعدادی و ریالی) وجود دارد.

تعریف اطلاعات به صورت درختی و n سطحی (نا محدود)

کاربران می توانند گروه کالا، گروه طرف حساب، مراکز هزینه، پروژه ها و ... را بصورت درختی تا بی نهایت سطح تعریف نمایند.

ورودی و خروجی اکسل

ورود اطلاعات کالاها و اسناد انبار از سایر نرم افزارها (در قالب فایل اکسل) به سیستم انبارداری،حسابداری و فروشگاهی، در کمتر از یک دقیقه امکان پذیر می باشد. شما قادر هستید از اطلاعات خود گزارش تهیه کنید. خروجی در قالب فایل اکسل (Excel) یا PDF قابل نمایش است. همچنین می توانید برای افزایش سرعت عملکرد کاربران در اطلاعات پایه و اسناد، قابلیت حذف انتخابی و گروهی نیز داشته باشید.

تعیین زمان و حداقل تعداد سفارش کالا

اگر از زمان سفارش خرید یک کالا از طرف حساب تا رسیدن به انبار بیش از یک روز زمان صرف می شود، با این قابلیت دیگر نگران اتمام موجودی کالاها زودتر از موعد نباشید. زیرا سیستم به صورت هوشمند اسناد ورود و خروج کالا را بررسی می نماید و به شما گزارش می دهد.

تبدیل درخواست خروج به حواله

قابلیتی بسیار کاربردی برای انباردار که با گزارش گیری بسیار هوشمند از وضعیت دقیق درخواست خروج ثبت شده شامل تعداد مانده و ... برای تحویل به مشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

انتساب گروهی واحد و انبار به کالا

نرم افزار انبارداری،حسابداری و فروشگاهی آنلاین رادیکال، اولین و تنها سیستم انبارداری،حسابداری و فروشگاهی ابری (Cloud Base) با قابلیت اختصاص بی نهایت واحد و انبار به هر کالا می باشد. در این سیستم امکان تبدیل واحدهای یک کالا به یکدیگر وجود دارد.

تعریف هوشمند کالا با ویژگی و مقادیر متنوع

اگر کالایی با ویژگی هایی نظیر سایز، برند ، رنگ ، سازنده و ... دارید، ابتدا ویژگی و مقادیر آن را (بطور مثال رنگ -> آبی/قرمز/سبز...) تعریف و سپس با استفاده از منوی " تعریف کالا با ویژگی" کالای جدید با عنوان " پیراهن مردانه سایز46 سبز هاکوپیان" را ثبت نمایید.

اختصاصی صنف شما

شما می توانید در کمترین زمان و با استفاده از امکانات اختصاصی در نظر گرفته شده در نرم افزار انبارداری،حسابداری و فروشگاهی، کالاهای خود را براساس برند، رنگ، سایز و ... به صورت سفارشی و بر اساس تنظیمات صنف خود تعریف نمایید.

ایجاد انواع سند مالی و حواله انبار

هر نوع سند مالی و حواله شامل دریافت و پرداخت، نقد، حواله، چک، درآمد، هزینه و ... در انبارداری،حسابداری و فروشگاهی ابری رادیکال امکان پذیر می باشد. همچنین امکان دسترسی و چاپ از هر نقطه و در هر زمان، به رسیدها و حواله های صادر شده فراهم شده است. این سیستم به صورت آنلاین قابل دسترس می باشد. لازم بذکر است بعد از تایید اسناد، کاربران اجازه ویرایش یا حذف اسناد را نخواهند داشت.

چاپ و جستجوی پیشرفته

با استفاده از این ویژگی شما می توانید هر نوع گزارش و چاپی (انتخاب نحوه چینش متن، کاهش و یا افزایش تعداد ستون ها در نسخه چاپی و یا بازگرداندن به حالت پیش فرض) را داشته باشید.

ماژول پیامک رایگان و پیش نویس پیامک

کاربر می تواند با استفاده از قابلیت ارسال هوشمند پیامک، از آخرین وضعیت انبار، کالاها و مشتریان اطلاع داشته باشد. و از امکانات ارسال پیامک هوشمند و انتساب کد تخفیف ویژه برای مشتریان استفاده کند. همچنین می تواند متن های پرکاربرد پیامکی را که در آینده برای مشتریان خود می خواهد ارسال نماید را ثبت کند.

اتصال رایگان به فروشگاه اینترنتی

اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی یا سایت شما همیشه دارای اطلاعات بروز باشند، نرم افزار خود را به فروشگاه اینترنتی متصل کنید. بنابراین اطلاعات فروشگاه و نرم افزار همیشه با یکدیگر همگام هستند. استفاده از این ماژول، شما را از ثبت و بروز رسانی مداوم اطلاعات کالا، مشتریان، فاکتور و موجودی انبارها بی نیاز می کند.

بارکدخوان

کاربر می تواند در هر فرمی از سیستم انبارداری،حسابداری و فروشگاهی شامل تعریف کالا، اسناد ورود و خروج، فاکتورهای خرید و فروش و ... بدون محدودیت، از بارکدخوان به راحتی استفاده نماید.

اتصال به درگاه بانکی/ کارتخوان بانکی (POS)

در انبارهای آنلاین رادیکال، فاکتورهای صادر شده به صورت هوشمند برای مشتریان پیامک می شود. و امکان اتصال سیستم به درگاه بانکی وجود دارد. همچنین در نرم افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین رادیکال فاکتورهای صادر شده به صورت هوشمند به کارتخوان (پوز فروشگاهی) ارسال می شوند و امکان پرداخت وجود دارد.

مدیریت چند شرکتی

نرم افزار انبارداری،حسابداری و فروشگاهی رادیکال قابلیت مدیریت اسناد چندین شرکت شامل فاکتورها، حواله ها، رسیدها و ... را به صورت پیوسته دارد.

چند زبانه بودن

در سیستم انبارداری،حسابداری و فروشگاهی آنلاین رادیکال، قابلیت استفاده از نرم افزار به زبان های فارسی (FA)، عربی (AR) و انگلیسی (EN) وجود دارد.

عملیات بازرگانی

نرم افزار حسابداری فروشگاهی رادیکال یک سیستم تحت وب می باشد که عملیات خرید، فروش، پیش فاکتور، ویزیتور، پورسانت کارشناسان فروش، دریافت و پرداخت به صورت نقد، حواله بانکی، کارتخوان و ... را تسهیل کرده است.

اپلیکیشن اندروید و iOS

اگر دوست دارید اپلیکیشن اختصاصی اندروید و iOS را دریافت نمایید کافیست تیکت ثبت نمایید.

API رایگان

API انبارداری،حسابداری و فروشگاهی رادیکال، به برنامه نویسان این امکان را می دهد تا با کمترین کدنویسی به برنامه های خود، قابلیت فراخوانی اطلاعات را اضافه کنند. این اطلاعات از قبیل کالاها، طرف حساب، موجودی و اطلاعات مورد نیاز دیگر می باشد. استفاده از این API در همه زبان های برنامه نویسی امکان پذیر می باشد.

سازگار با انواع پلتفرم ها و دستگاه ها

کاربر می تواند توسط مرورگر یا اپلیکیشن انبارداری،حسابداری و فروشگاهی در هر دستگاهی صرف نظر از بستر سخت افزاری (کامپیوتر،تبلت،موبایل،لپ تاپ) و سیستم عامل (ویندوز،اندروید،iOS،لینوکس) به اطلاعات فروشگاه، شرکت و یا سازمان خود دسترسی آنلاین داشته باشد.

عدم محدودیت زمانی و مکانی

در هر موقعیت جغرافیایی و در هر ساعت از شبانه روز که هستید، می توانید با یک مرورگر وب و یا اپلیکیشن انبارداری،حسابداری و فروشگاهی، از وضعیت اسناد فروش و انبارهای خود آگاهی داشته باشید و آن ها را مدیریت کنید.

سرعت و پایداری

سیستم های تحت وب رایان پرسیس، با کاهش عملیات اضافه و مصرف بهینه منابع، توانسته است سرعت و پایداری عملیات را افزایش دهد. و در کنار آن کمترین میزان مصرف داده در شبکه را داشته باشد.

ترافیک نیم بها ایران

ترافیک همه مشتریان رایان پرسیس، در استفاده از سرویس و خدمات وب سایت anbardari.ir همواره به صورت نیم بها (نصف قیمت ترافیک بین الملل) محاسبه می شود.

پشتیبان گیری منظم و دوره ای

خیالتان راحت؛ سرورهای رایان پرسیس بصورت منظم و دوره ای، از اطلاعات کاربران فایل پشتیبان (Backup) تهیه می کند. شما با ثبت تیکت می توانید فایل پشتیبان خود را دریافت نمایید.

قابلیت سفارشی سازی

سیستم انبارداری،حسابداری و فروشگاهی تحت وب رادیکال، محیطی زیبا و کاربردی دارد، که کارکردن با آن ساده می باشد. هدف ما در رایان پرسیس ایجاد نرم افزاری قدرتمند مطابق با نظر مشتری می باشد. بدین منظور قابلیت سفارشی سازی و انجام تغییرات بر اساس نیاز سازمان، در این سیستم فراهم شده است.

پشتیبانی 724

با پشتیبانی 6 بعدی رادیکال ما همیشه حواسمان به شما هست. شما می توانید با توجه به حجم کسب و کار، تعداد سیستم ها و پیچیدگی های سازمان خود، پکیج مناسبی از خدمات پشتیبانی ما انتخاب کنید. این خدمات از طریق پرتال مشتریان، چت آنلاین، شبکه های اجتماعی، پشتیبانی راه دور(Remote) ، تلفن و حضوری به مشتریان ارائه می شود.

سی روز ضمانت بازگشت

شرکت رایان پرسیس شامل گارانتی بازگشت 30 روز، برای محصولات نرم افزاری خود می باشد. این امر جهت آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان از محصولات خریداری شده، درنظر گرفته شده است.

مهمترین مزایای سیستم های انبارداری،حسابداری و فروشگاهی

حذف فرایند خرید و فروش کاغذی

مدیریت فرآیندهای انبارداری،حسابداری و فروشگاهی

مدیریت وضعیت انبار و کالاها

سرعت بالا در پیدا کردن اطلاعات کالا ها

جلوگیری از گم شدن رسید و حواله انبار

حذف هزینه های اضافی

جلوگیری از بایگانی تعداد زیادی کاغذ به عنوان رسید انبار

نگهداری و بازیابی اطلاعات به راحتی امکان پذیر است

چاپ رسید و حواله کالاها با مشخصات کامل

دسترسی در هر زمان و از هر مکان به اطلاعات

قابلیت سفارشی کردن کلیه گزارشات به نام خودتان

عمده‌ترین ویژگی‌ها

قابلیت اجرا بر روی آندروید و ios و لینوکس و سایر سیستم عامل ها

امکان استفاده از نرم افزار در تلفن همراه ، تبلت و سایر سیستم ها

کاهش هزينه و زمان راه اندازی نرم افزار

بی نیاز از تجهیز و نگهداری سرور برای استفاده از نرم افزار

دسترسی در هر لحظه به اطلاعات ، فارغ از محدوديت های مکانی و زمانی

بی نیاز از پرداخت هزینه های بالا برای زیرساخت سخت افزار و خرید حق امتیاز نرم افزار

افزایش امنیت اطلاعات به دلیل استفاده از سطوح بالای استانداردهای امنيتی

پشتیبانگیری منظم و دورهای از اطلاعات مشتریان (Back-Up)

بهره مندی از آخرين نسخه ی نرم افزار

اولین و تنها سیستم دارای اختصاص بی نهایت واحد و انبار به هرکالا

امکان قیمت‌گذاری موجودی كالای انبار در زمان‌های دلخواه و به روش میانگین موزون

قابلیت استفاده از بارکدخوان

یكپارچه سازی اطلاعات بین انبار و فروش

امكان تعیین نقطه سفارش كالا

كنترل موجودی منفی كالاها در سطح انبار و كالای قابل فروش

ردیابی یک عامل تفکیک کننده (تاریخ انقضا یا سریال یا سری ساخت یا حواله انبار و غیره) مواد یا محصولات در هر انبار برای اسناد ورودی و خروجی و کنترل در زمان فروش

نمایش موجودی کالا در سطح شرکت و انبار به تفکیک عامل ردیابی کالا، واحدهای سنجش اصلی و فرعی کالا

محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و کسورات و اضافات در فاکتورهای خرید و فروش

امکان اطلاع از نقطه سفارش کالا

امکان ارسال پیامک ورود کالا به انبار

امکان ارسال پیامک در هنگام خروج کالا

اطلاعات پایه نرم افزار

امکان ثبت و ویرایش مشخصات کالاها ، انبارها و طرف حساب (اشخاص / مشتریان) به تعداد نامحدود

قابلیت ثبت مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر مصرف نهایی) برای کالاها

امکان تعریف گروه کالا و اختصاص کالا به گروه های تعریف شده به تعداد نامحدود

امکان تعریف واحد و انبار به تعداد نامحدود

امکان اختصاص بی نهایت واحد به هر کالا و یا بالعکس بی نهایت کالا به هر واحد

امکان اختصاص بی نهایت انبار به هر کالا و یا بالعکس بی نهایت کالا به هر انبار

امکان ثبت قفسه / مکان کالا برای هر انبار بصورت مجزا و تفکیک شده

امکان جستجوی اطلاعات کالا بر اساس بخشی از نام کالا ، کد کالا و مدل

امكان تخصيص كد كالا و یا بارکد با استفاده از بارکدخوان به کالاها

ورود كالاها با قیمت خرید و فروش اول دوره از فايل اكسل

امکان ثبت نوع مصرف و استفاده از آن برای حواله های خارج شده از انبار و تفکیک خروج کالا بر اساس آن

امکان ثبت مراکز هزینه و استفاده از آن برای حواله های خارج شده از انبار و تفکیک خروج کالا بر اساس آن

امکان ثبت و ویرایش مشخصات رانندگان به تعداد نامحدود با قابلیت اختصاص شماره حساب ، شماره شبا ، شماره کارت و ...

امکان تعریف گروه طرف حساب ( اشخاص / مشتریان ) و اختصاص طرف حساب به گروه های تعریف شده به تعداد نامحدود

امکان اختصاص عنوان امضاء و امضاء کنندگان برای چاپ ها و گزارشات

اطلاعات مرتبط با کالا

قابلیت اختصاص موجودی اولیه به کالاها به تفکیک انبار

ثبت اطلاعات کالاهای وارد شده به انبار از طریق فرم ورود کالا به انبار

ثبت اطلاعات کالاهای خارج شده از انبار از طریق فرم خروج کالا از انبار

امکان صدور و چاپ برگه ورود کالا (رسید انبار) و خروج کالا (حواله انبار)

ثبت و ویرایش کالاهای مرجوعی به انبار و تعمیراتی

ثبت و ویرایش کالاهای مرجوعی از انبار و امانی و ضایعاتی

امکان ثبت راننده و شماره بارنامه و ... به ازای هر رسید یا حواله انبار

قابلیت ثبت حواله کالاها بین انبارها

قابلیت ثبت ، ویرایش و جستجو درخواست های خرید

ثبت فاكتور هاي خريد و فروش ، برگشت از خرید و فروش ، ضایعاتی و امانی

قابلیت ثبت پیش فاکتور خرید و پیش فاکتور فروش

چاپ فاكتور ، رسید و حواله کالا و انبار بصورت A4 ، A5

قابلیت چاپ فاکتور رسمی مورد تایید اداره دارایی

چاپ لیست فاکتورهای خرید و فروش ، امانی ، ضایعاتی ، برگشت از خرید و فروش

قابلیت کنترل موجودی کالا در انبار انتخابی هنگام خروج کالا

هشدار به حداقل رسیدن موجودی کالا در حواله ها و فاکتورها

هشدار به حداکثر رسیدن موجودی کالا در رسید ها و فاکتورها

امکان جستجوی ترکیبی حواله ها (برگ خروج کالا) و رسید های (برگ ورود کالا) صادر شده ، کالاهای مرجوعی و تعمیراتی ، کالاهای امانی و ضایعاتی، فاکتورهای خرید و فروش بر اساس شماره ، تاریخ ، نام کالا ، نام انبار ، نام مشتری و ...

امکان مشاهده و چاپ لیست رسید ها و حواله های صادر شده مشتری بر اساس نام انبار ، تاریخ و ...

امکان مشاهده و چاپ لیست کالاهای تعمیراتی و مرجوعی مشتری بر اساس نام انبار ، تاریخ و ...

قابلیت کنترل خودکار و دستی شماره رسید و حواله برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی

قابلیت ثبت تاریخ سررسید در فاکتورهای خرید و فروش و تهیه گزارش بر اساس آن برای موعد پرداخت فاکتور ها

گزارشات

گزارش موجودی تعدادی و ریالی انبار به تفکیک انبار ، نام کالا ، تاریخ و ...

گزارش کاردکس تعدادی و ریالی کالا به تفکیک نام انبار ، نام مشتری ، نام انبار و تاریخ و ...

گزارش سفارشات کالا ) اختصاصی کالاهای به حداقل و حداکثر رسیده (

گزارش کالاهای وارد شده ، کالاهای خارج شده ، کالاهای تعمیراتی ، مرجوع شده به انبار

امكان گزارش گيري در بازه هاي زماني خاص از فاکتور ها ، رسید ها و حواله های انبار

گزارش ريز كاركرد كاربران

قابلیت تغییر در چاپ ها با استفاده از ماژول طراحی چاپ

گزارش تجمیعی و تفکیکی از کالاهای وارده به انبار ( ورود ، ورود امانی ، مرجوعی به انبار و فاکتور خرید و ...) به تفکیک انبار ، کالا ، مشتری و تاریخ

گزارش تجمیعی و تفکیکی از کالاهای خارج شده از انبار (خروج ، خروج امانی ، مرجوع از انبار ، کالاهای ضایعاتی ، فاکتور فروش و ...) به تفکیک انبار ، کالا ، مشتری و تاریخ

گزارش کالاهای ضایعاتی ، مرجوعی از انبار بصورت مجزا

گزارش کالاهای امانی وارد شده و خارج شده از انبار بصورت مجزا

امکانات

امكان تعريف امضاء و سمت برای چاپ ها و گزارشات

تعریف و ایجاد سال مالی

تعريف كاربر

تعريف سطوح دسترسي براي هر کاربر و هر صفحه بصورت مجزا

پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات

قابلیت مرتب سازی اطلاعات بر اساس کد ، نام و تاریخ ثبت

قابلیت ثبت لوگو (آرم) ، عنوان شرکت ، کدپستی و ... برای هر شرکت یا شعبه

قابیلت اجرا بر روی تمامی پلتفرم ها : Windows Server، Windows 7, Linux , Android , iOS , ......

قابلیت نصب در ویندوز های Xp , Vista , 7 , 8 , 8.1 , 10 , Server2008 , Server2012 , Server2016 , سرورهای مجازی نظیر VM

امکان استفاده از نرم افزار در تلفن همراه ، تبلت و سایر سیستم ها

سایر ماژول ها ( امکانات افزودنی )

تولید و چاپ بارکد

سریال کالاها

تاریخ انقضاء کالاها

انتخاب عکس برای کالا ها

چند انباره (حواله بین انبارها)

طراحی چاپ فاکتور و اسناد و گزارشات

خروجی Excel , PDF , JPG , HTML , Word -

ارسال ایمیل E-Mail گزارشات و اسناد

ضمايم برای طرف حساب و رانندگان و لیست فاکتورها

محاسبه مالیات بر ارزش افزوده در فاکتورهای خرید و فروش

ارسال پیامک / اس ام اس / SMS

تولید و تجزیه (فرمول تولید و تجریه برای محصولات و کالاها)

سود و زیان بر اساس تاریخ / سود و زیان کلی / سود و زیان فاکتور به تفکیک مشتری بر اساس بازه زمانی

امکان استفاده چند کاربر در یک شبکه

مهمترین مزایای سیستم های انبارداری،حسابداری و فروشگاهی

حذف فرایند خرید و فروش کاغذی

مدیریت فرآیندهای انبارداری،حسابداری و فروشگاهی

مدیریت وضعیت انبار و کالاها

سرعت بالا در پیدا کردن اطلاعات کالا ها

جلوگیری از گم شدن رسید و حواله انبار

حذف هزینه های اضافی

جلوگیری از بایگانی تعداد زیادی کاغذ به عنوان رسید انبار

نگهداری و بازیابی اطلاعات به راحتی امکان پذیر است

چاپ رسید و حواله کالاها با مشخصات کامل

دسترسی در هر زمان و از هر مکان به اطلاعات

قابلیت سفارشی کردن کلیه گزارشات به نام خودتان