اگر در فروشگاه تان صف طولانی در صندوق دارید، اگر برای اطلاع از موجودی انبار و کالاها مداوم با پرسنل شرکتتان در تماس هستید، اگر مشکل پرداخت مبالغ فاکتور و تسویه حساب توسط مشتریانتان را دارید، اگر دوست دارید یک سیستم یکپارچه از هر مکان و در هر زمان بصورت آنلاین و به دور از دغدغه داشته باشید، اگر میخواهید محدودیت استفاده در اندروید ، iOS ، ویندوز ، مرورگر گوشی ، لپ تاپ ، تبلت ، موبایل و .... نداشته باشید از انبارداری رادیکال استفاده نمایید.
مدیریت کسب و کار از هر نقطه در هر زمان با هر دستگاهی
نصب و راه اندازی در هاست یا سرور اختصاصی شما
اپلیکیشن در دو نگارش مدیریتی و مشتری
فروشگاه اینترنتی با قابلیت مارکت پلیس (Seller Academy)
یک نرم افزار آفلاین و بدون نیاز به اینترنت
تحقق یک کسب و کار آنلاین را به ما محول کنید
با یک سیستم سریع و پایدار در کنار حفظ حریم شخصی با لایه های امنیتی پیشرفته
و ترافیک نیم بها برای مصرف اینترنت
با سفارشی سازی و اعمال تغییرات خاص کسب و کار شما ، با شما همراه خواهیم بود
سیستم انبارداری آنلاین رادیکال دارای رابط کاربری زیبا، ساده و یکسان در تمام صفحات می باشد. شما می توانید بر روی عملیات ورود و خروج کالاها، موجودی، قیمت خرید و فروش و ... کنترل داشته باشید. همچنین با توجه به اینکه در این روش اطلاعات در سرورهای قدرتمند رایان پرسیس ذخیره می شوند، شما می توانید از هر مکان که به اینترنت مجهز باشید، از طریق اپلیکیشن اندروید، iOS و یا لپ تاپ خود به اطلاعات دسترسی داشته باشید. دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات خود نباشید، ما به طور مداوم از اطلاعات شما نسخه پشتیبان تهیه می کنیم.
برای مشاهده لیست امکانات و قابلیت ها کلیک کنیدشرکت رایان پرسیس، راهکارهای متنوعی برای مدیریت انبار ارائه کرده است. انبارداری رادیکال، یک نرم افزار پرکاربرد با قابلیت های فراوان می باشد تا نیاز های سازمان را برطرف کرده و باعث سهولت در فرآیند انبارداری شود.
با عملیات انبارداری درست و گزارش های دقیق بر کسب و کارتان مسلط شوید.
بدون صرف هزینه های بالا از یک راهکار انبارداری حرفه ای بهره ببرید.
با داشتن اطلاعات درست و یکپارچه، در لحظه تصمیم بگیرید.
با افزایش بهره وری، مدیریت بهینه ای بر کالا و موجودی انبار داشته باشید.
پیشنهاد ما برای شما در قالب سه پکیج متنوع انبارداری، مطابق زیر معرفی شده است. شما می توانید با توجه به نیاز کسب و کارتان، یکی از این سه پکیج پرفروش را انتخاب کنید.
با سیستم انبارداری رادیکال، از هر مکان و در هر زمان بصورت یکپارچه وضعیت انبارها را مدیریت نمایید.
در هر موقعیت جغرافیایی و در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق دستگاه های متفاوت و با سیستم عامل های مختلف، به کلیه اطلاعات دسترسی داشته باشید.
سیستم انبارداری محدودیتی در ثبت اطلاعات، دسترسی به رسیدها و حواله ها و محدودیتی در تعریف واحد و انبار ندارد. بنابراین در مدیریت همزمان انبارها کمک می نماید.
استفاده از بارکدخوان بدون محدودیت امکان پذیر می باشد. همچنین قابلیت ثبت سریال و تاریخ انقضا نیز وجود دارد، می توانید در لحظه از وضعیت آنها اطلاع داشته باشید.
اطلاعات انبار و فروشگاه همگام سازی می شوند، و با اتصال به درگاه بانکی، مشتریان می توانند بدون نیاز به اطلاعات بانکی، فاکتور ارسال شده به گوشی را پرداخت نمایند.
امکان تعریف سطوح دسترسی متفاوت برای کاربران سازمان وجود دارد، تا هر پرسنلی فقط به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد. (قابلیت رایگان در سیستم انبارداری)
نرم افزار حسابداری فروشگاهی آنلاین رادیکال، فاکتور را به صورت هوشمند به کارتخوان ارسال می کند و مشتری بدون نیاز به وارد کردن مبلغ، فاکتور را پرداخت می کند.
ما در رادیکال هر فرد یا سازمانی را توانمندتر می سازیم تا دستاوردهای بیشتری در حوزه کسب و کار خود بدست آورند.
برای دریافت مشاوره رایگان بر روی شماره های زیر کلیک نمایید.